Често поставувани прашања

Како да го пронајдам производот што ми треба?

До посакуваните производи може да дојдете преку 2 начина.
1. Преку влез во главните менија со производи на почетната страна, каде што ги има посебно категоризирано секој вид на артикл
2. Преку опцијата за пребарување со внесување модел или опис на производот

Како можам да купам од Miele интернет продавницата?

Следете ги едноставните неколку чекори:
1. Регистрирајте се
2. Пронајдете го производот што го посакувате
3. Изберете го копчето “Bо кошничка”
4. Откако сте завршиле со изборот на производи, отворете ја кошничката, пополнете ги полињата со Вашите податоци и потврдете со клик на копчето “Нарачај”
5. Внесете ги податоците од Вашата платежна картичка, па потврдете го плаќањето со клик на копчето “Submit”
6. Доколку е плаќањето успешно, ќе добиете порака “Вашата нарачка е успешна”

За колку време ќе ја добијам нарачката?

Ако нарачката се доставува на територијата на град Скопје, времето на испорака е максимално 72 часа. За останатите делови во Република Северна Македонија рокот за испорака е од 3 до 7 дена.

Што е регистрација?

Со регистрација го креирате Вашиот профил за нарачување на производи на Miele интернет продавницата. Регистрацијата подразбира потполнување на формулар со основни Ваши податоци кои што служат за лична идентификација и информација за адреса за достава


Што да правам доколку ја заборавам лозниката?

Во долниот дел во менито за најава на корисник изберете го копчето “Заборавена лозинка”, потоа само внесете ја Вашата e-mail адреса и клинкете “Ресетирај”.
На e-mail што сте го навеле ќе ви биде испратена Вашата нова активациска лозинка.




За сите останати прашања и инфорамции кои би ги имале слободно контактирајте не на:
02/317-1111
sales@domestic-miele.mk
или преку приватна порака на некои од нашите профили на социјалните мрежи.